http://dl.glitter-graphics.net/pub/493/493161yf8lagbcd9.gif
BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Friday, October 15, 2010

Beritahu si dia





Tolong sampaikan pada si dia… Tolong beritahu si dia aku ada pesanan buatnya.. Tolong beritahu si dia, cinta agung adalah cintaNya.. Tolong beritahu si dia, cinta manusia bakal membuatnya alpa.. Tolong nasihati sia dia, jangan menyintaiku lebih dari dia menyintai Yang Maha Esa.. Tolong nasihati si dia,jangan mengingatiku lebih dari dia mengingati Yang Maha Kuasa.. Tolong nasihati si dia, jangan mendoakanku lebih dari dia mendoakan ibu bapanya.. Tolong katakan pada si dia, dahulukan Allah kerana di situ ada syurga.. Tolong katakan pada si dia, dahulukan ibu bapanya kerana di telapak itu syurganya.. Tolong ingatkan si dia. Aku terpikat kerana imannya bukan rupa.. Tolong ingatkan si dia. Aku lebih cintakan zuhudnya bukan harta.. Tolong ingatkan si dia aku kasihinya kerana santunnya.. Tolong tegur si dia, bila dia mula mengagungkan cinta manusia..






Tolong tegur si dia, bila dia tenggelam dalam angan-angannya..
Tolong tegur si dia, andai nafsu mengawal fikirannya..
Tolong sedarkan si dia. Aku milik Yang Maha Esa..
Tolong sedarkan si dia. Aku masih milik keluarga..
Tolong sedarkan si dia, tanggungjawabnya besar kepada keluarganya..
Tolong sabarkan si dia, usah ucap cinta di kala cita-cita belum terlaksana..
Tolong sabarkan si dia, andai diri ini enggan dirapati kerana menjaga batasan cinta..
Tolong sabarkan si dia, bila jarak mejadi penyebab bertambah rindunya..
Tolong pesan padanya. Aku tidak mahu menjadi fitnah besar kepadanya..
Tolong pesan padanya. Aku tak mahu menjadi punca kegagalannya..
Tolong pesan padanya aku membiarkan Yang Esa menjaga dirinya..
Tolong khabarkan pada si dia. Aku tidak mahu melekakan dia..
Tolong khabarkan pada si dia. Aku mahu dia berjaya dalam impian dan cita-citanya..
Tolong khabarkan pada si dia, jadilah penyokong dalam kejayaanku..
Tolong sampaikan pada si dia. Aku mendambakan cinta suci yang terjaga..
Tolong sampaikan pada si dia,cinta kerana Allah tidak ternilai harganya..
Tolong sampaikan pada si dia, hubungan ini terjaga selagi dia menjaga hubungan dengan Yang Maha Kuasa..
Tolong sampaikan kepada si dia kerana aku tidak mampu memberitahunya sendiri...
Hanya engkau Ya Allah mengetahui siapa si dia.. Moga pesananku sampai padanya walau aku sendiri tidak mengetahui siapa dan dimana si dia.. Moga dia seekor lebah yang sentiasa memuji keagungan Yang Maha Kuasa memasuki taman larangan dengan sopan santunnya dan bertemu mawar berduri yang terjaga oleh tuannya.. Simpanlah pesanan ku ini sehingga engkau bertemu diriku suatu hari nanti...

Tuesday, October 12, 2010

ssat kau pergi

awk..nape cmni????ina mmg dah x cntact ngn die..ina cme nk tnjuk video tu kt awk...sbnarnye video tu crite die pasal hbungan manusia...contohnye...'pesan la pde si dei jgn menyintaimu lbih dri die cintakn ALLAH'...pesanla pade si die jgn syg kamu lbih dri die sygkn ibu bapenye..'..emmm..mgkin dah x smpat untuk awk tgk video tu....awk selalu ckp awk lelaki dayus...ina mntak maaf..bg ina....ni semue dugaan dri ALLAH..semoga awk akn mendapat anugerah tuhan yg lbih baik dri dri ini...salam syg dri adlina

Friday, October 8, 2010

sukeee...

semalam ina tgk die bg komand..emm...mcm best je tgk die..huhuh...tp die bsar gler..wawawa..tkut gak ble tgk die....smakin ari aku rse smkin dat ngn die...die ade ble aku ade msalah..,mama pun dah mule ske die....mulai saat tu,aku dpt rse..tnpa die...aku sunyi..die baik sngt..x prnah nk mrah aku...even aku wt perangai mcm bdak2..aku jnji..aku akn jge die leklok...thnx IKHRAM RAMLI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
::segala coretan di atas adalah hak milik EINA ADNAN::