http://dl.glitter-graphics.net/pub/493/493161yf8lagbcd9.gif
BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Monday, March 26, 2012

PICNIC!!!!!:)

assalamualaikum..hye..arini ina juz nk citer kejadian ari jumaat...as usual.kt kedah ni..bla ari jumaat cuti..ari ahad yg ade klas..so..ktorg ni mcm petak je dk kt umah..n lastly decide untuk pegi air trjun..waaaaa!!!!lma gler beb xmndi ayaq terjun ni..hahaha...kotrg pegi air terjun di batu hampar,yan.kedah..perjalanan nk g sane xla lma sngt..tp nak msuk hutan untuk p tmpat yg best tu la...dh mcm jungle treking..hahah...ktorg pegi semuenye 12 org...ni la gmbar2nya...



gmba ni snap masa mula2 smpai kt batu hampar ni..

smpai2 terus bukak bekalan..1 of us yg bt bekalan nasi lemak ni..n he was a guy!!!hahaha,..jgn terkejut...sdap giler die pnye nasi lemak..mngalahkn pmpuan gitu..hahaha..

haaa...ni la guy tu..haha...nma dia majid..thnx majid for the nasi lemak yg sedap tu...die buat 2 periuk nasi lemak..haaaaaaa...



dh knyang mkn..apa lagiiii..terus terjun la...:)


lpas mndi ja..ktorg main uno rmai2..best gak..riuh satu kmpong mak oiii...


mkn lagi....:)

pkul 12 tgh ari ktorg balik umah sewa...huhuh..pnat tp best sngt..thnx kwn2...bye2:)








Tuesday, March 20, 2012

Ya ALLAH,Aku JATUH CINTA:)

salam..hai..slamt petg..(wlaupun nk mghrib dah)..heee...dh lma ina x update blog ni..n tba2 arini terasa nk update blog ni plak..dri mula ina msuk uitm kedah..xpernah ina update lgsung..hahah(bajet bz je)..

ok..arini ina nk update psal CINTA..haaa..msti rmai yg ska kn psal cinta especially remaja2 skarang la..recently, ina ade bce satu bku yg bertajuk..''YA ALLAH AKU JATUH CINTA"..best gak isi dlm buku tu..die lbih kpada cinta remaja yg berlandaskan islam...ina tertarik dengan kata2 dlm buku ni..jom kita teiliti k..(hahaha..teliti knon)..ok2..jom baca..


BAGI YANG MASIH BUJANG
cinta ibarat kupu2.makin dikejar,makin ia menghindar.Tapi bila dibiarkan ia terbang,ia akan menghampirimu di saat yang x terduga.Cinta dapat membahagiakanmu tapi sering pila ia menyakiti.Tapi cinta itu hanya istimewa apabila diberikan pada seseorang yang layak menerima.Jadi tenang2 saja,jgn terburu2 dan pilihlah yg terbaik.

BAGI YANG RAGU2 DENGAN PERKAHWINAN
cinta bukannya perkara yang menjadikan se2org itu sempurna..tapi ia perkara yang menemukan se2org yg dpt membantumu menjadikan diri sesempurnanya.

BAGI YANG PATAH HATI
Sakit patah hati bertahan selama anda menginginkannya dan akan menghiris luka sedalam anda membiarkannya.Menentangnya bukanlah dengan bagaimana dapat mengatasi,melainkan apa yang boleh diambil sebagai pengajaran dan hikmahnya.

BAGI YG TAKUT MENGAKUI
Cinta menyakitkan bila anda putuskan hbungan dengan se2org.malah lebih sakit lagi bila se2org memutuskan hbungan denganmu.Tapi cinta paling menyakitkan bila org yg anda cintai sama sekali tidak mengetahui perasaan anda terhadapnya.

BAGI YG MASIH BERTAHAN MENCINTAI SESEORANG YANG TELAH PERGI
Perkara menyedihkan dlm hdup ialah apabila anda bertemu seseorg lalu jatuh cinta,hanya kemudian pada akhirnya menyedari bahawa dia bukanlah jodoh kamu dan anda telah mensia-siakn bertahun2 untuk se2org yg tidak lyak.Kalau sekargpun dia tidak layak, 10 thun dari sekaragpun dia juga tidak laya.Biarkan dia pergi..

Haaaaaa....ni la sedikit sebanyak bingkisan dri buku yg ina bca tu...bg yg blum bercinta...berusahalah untuk cri yg sempurna...bg yg sedang bercinta..sygilah org yg anda cintai itu...dan bg org yg bru putus cinta..igt!!!jgn sesekali buat benda yg merbahaya..hahahaha...xdela..bg yg bru putus cinta...anggap je psangan tu bkan jdoh kita...Insyaallah..jdoh kita akan dtg pada kita diwaktu yg sesuai.:)..smpai sini ja post ina kli ni..

salam syg dri adlina adnan:)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
::segala coretan di atas adalah hak milik EINA ADNAN::